ALL THEY EVER WANTED


ja, jag tänker bli stor. få något gulligt barn och kanske gifta mig på en liten strand någonstans i världen.
men jag tänker aldrig bli vuxen. aldrig.
jag tänker aldrig sluta vara uppe hela nätterna bara för att jag hatar att jag älskar att sova.
jag tänker aldrig sluta sjunga med högt till musiken i mina hörlurar fast en tant tittar konstigt på mig.
jag tänker aldrig sluta äta chips i sängen.
jag tänker aldrig sluta dansa mig svettig till dålig 80-tals musik.
jag tänker aldrig sluta tro på det jag brinner för.
jag tänker aldrig, aldrig, aldrig sitta där om 40 år och säja när försvann mina drömmar?

 


Kommentarer
Postat av: Malin

så sant

Postat av: Dessi

Helt rätt tänkt lev livet fullt ut, ångra aldrig nå och bli aldrig äldre än vad du är och fortsätt ha barnasinnet kvar annars är de lika bar och gå å dö direkt:) Kom ihåg när/om du nån gång skaffar man/barn kom ihåg att ha kul ihop två ens var inte bara mamma/pappa:)

2009-09-13 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback