ensam mamma söker <3

såg ni finalen av ensam mamma söker igår!? så fint det var när lasse sjöng för ulrika samt berättade vad han kände för henne. jag nästan dog så fint det var. och när hon valde honom sen då! grät som ett litet barn. tillochmed amanda som är en tuffing (jämnfört med mig) fick lite tårar i ögonen. var också mycket fint när helena valde lammköttet oscar, man riktigt såg hur kära dom är i varandra!
självklart var vi tvungna att se extraprogrammet på tv3.se. så roligt att dom fortfarande är tillsammans tycker jag!
fan vad jag älskar det här programmet. det kan ta mig fan vara det bästa svensk teve någonsin producerat. tänk vad jobbigt att vi måste vänta ett helt år innan det börjar igen! dööör.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är tur att har dig emma, annars skulle jag verka jättekänslig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback