en sak jag är trött på

vet ni vad jag är så fruktansvärt trött på?
alla pluttigull-allt-är-fint-och-fluffigt-och-guuud-vad-jag-älskar-livet-
niotillfem-människor där ute.
personer som får små jävla skit saker att framstå som guds mirakel, som romantiserar precis allt. som använder ord som eminent och flott och urtjusigt. vem pratar så egentligen?! vi lever på 2000-talet. hur mycket ni kanske vill förneka det och låssas att ni bor i en fransk 60-tals film. jag får dödslängtan om jag läser ett till blogginlägg om kyssar i nacken och hur gulliga kaniner är. allt kan inte vara fester i lettiskt tema och matchande näsdukar och kafferep med småkakor! (jag kräks) livet är hårt, kallt och läskigt. iallafall ibland. du är inte hoppig och stuttsig och glad hela tiden. du är ledsen, förstörd och livrädd. PUNKT.
det är vad jag är så jävla trött på just nu.

Kommentarer
Postat av: malin

och absolut jag med!

Postat av: Anonym

vilket härligt sant inlägg!

2009-11-23 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback