(kom inte på nån rubrik)

idag har jag och mamma sett på världens sorgligaste film. just nu vill jag dö ungefär, det enda jag känner är tomhet. gråter FORTFARANDE. herregud vilken liten tönt jag är. och MAMMA HUR FAN KUNDE DU LÅTA MIG SE DEN HÄR JÄVLA FILMEN!!!!???????

den här rekommenderar jag starkt om ni vill gråta några liter samt är något av en masochist!


här är den sorgligaste och bästa scenen:

the words were inside of me. i was wrong robert, it was wrong to stay but i can't go.
let me tell you again why i can't go. tell me again why i should go!
i heard his voice coming back to me:
"this kind of certainty comes, but once in a lifetime"


hur jävla random är det inte att clint eastwood spelade en av huvudrollerna. men det gjorde han bra måste jag säja, den gamla gubben.


Kommentarer
Postat av: Anonym

clintan kan sina saker

2009-11-14 @ 01:39:47
Postat av: joh

håller med ,den är bra.. fast boken är bättre.. sträckläste den tills badvattnet blev kallt ,,

men de vare värt :)

Postat av: Anonym

Mina ögon är fortfarande heeelt söndersvullna, som du såg... Och jag sa ju att den var himla sitllsamt sorglig!!Mamma.

2009-11-14 @ 15:29:33
Postat av: kim

såg också den filmen, riktigt fin!



Det var eternal sunshine of the spotless mind jag menade, tack!

2009-11-14 @ 18:35:38
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se
Postat av: Henke

Clint Eastwood äger.

2009-11-15 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback