brains are fucking, lord isn't looking, hands are holding, minds are opening, chapters are closing, suns are shining, times are changing, dreams are shaping

jävlar i min lilla låda vilken dålig bloggerska jag varit denna vecka. skämmes på mig.
detta tar vi igen med en lista som jag stulit!

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu? 
i ett litet hus vid stranden i ett varmare land någonstans i världen, typ italien
     
vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person? 
emmanuelle alt
     
vilken egenskap önskar du att du besatt?  
musikalisk  
  
i vilken färg är ditt drömhus målat i?
ljusblått
     
vilket namn är det vackraste du vet?
emma? nä sköja bara. didrik eller julian.

vilket är det bästa ordet som finns? 
skrattattack.
       
vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?  
leva, upptäcka, älska.
       
vilken saga är din absoluta favorit? 
svanprinsessan <3
      
om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
tårta. fan vad fet jag hade blivit.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja? 
får väll säja svart. fast vad varmt det hade blivit på sommarn.

     
om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja? 
någon av sagan om ringen filmerna. 
      
om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
en par mörkblåa låga converse.

vilket språk är det vackraste du vet? 
franska.
      
vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu? 
jag har inget nattduksbord!
       
vilken årstid tycker du allra bäst om?
SOMMARN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback