03:02

ni ska veta hur många inlägg jag skrivit till er. som jag aldrig vågat publicera. om kärlek, om hat. hur det känns när man är så olycklig att man vill slita ut sitt hjärta och stampa på det tusen miljarder gånger, om första flyktiga kärleken som råkar vara så jävla olycklig. om vänskap och drömmar. varje gång jag skrivit klart de här inläggen, tänker jag "men varför skulle jag berätta det här för er. ni känner inte mig. ni känner fan inte mig, varför skulle ni bry er?"
det är en sak jag är väldigt bra på. att inte släppa in människor så lätt.
20090320174636
(sedan tänker jag att det här är en blogg och hur jävla feg jag är som inte vågra publicera dessa inlägg)

Kommentarer
Postat av: Malin

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback