ocd*

åter igen råder det twilight-epidemi i vårat hus. enda sedan malin haffade den på dvd har vi gått BANANAS. vi har praktiskt taget förvandlats till små bananer! det hela är faktiskt ganska skrämmande. jag har lånat ut (tvingat på) böckerna till min faster och olivia. a skulle tvinga den på sin mamma och på så vis, taadaa, kan jag tvinga på dom min mami också, kanske pappa om jag ligger i, felix är redan på god väg, han har sett filmen ett x antal gånger! gud vad jag älskar min lillebror ibland. min livsuppgift är nog att sprida twilight budskapet vidare. frälsa världen. ah det är ju liksom redan på god väg. jag menar 17 miljoner, hallå? undra hur många jag har värvt. minst 2 miljoner. lungt. TJARÅ.
ocd = obbsesive cullen disorder

Kommentarer
Postat av: malin

hahahhahahahahaha! jag= 3 miljoner!

Postat av: malin

hahahhahahahahaha! jag= 3 miljoner!

2009-05-09 @ 14:21:59
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: malin

EMMA, jag vill låna trean av dig!!! :D

2009-05-10 @ 16:37:54
URL: http://malinsofiejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback