friday im in love

idag tog jag och camilla en liten shoppingrunda. köpte lite underkläder. alla snackar jämnt om att sko-shopping är bäst. NO WAY NORWAY! underklädes-shopping slår allt. jag älskar det. idag köpte jag mycket med spets. gggrrr.

köpte även blair waldorf saker. jepp ni hörde rätt! när jag fyller år ska jag ha lite maskerad. och jag ska vara blair! är det inte det bästa på länge! herre-gud, när jag kom på det liksom! gick nästan upp i atomer! så idag sprang jag omkring i min blair outfit och skrek av lycka. den är helt perfekt! ni kommer få sedan senare, vill liksom inte förstöra överraskingen! a ska vara chuck och jag försöker få c att vara serena. P-E-R-F-E-K-T. THE BEST BIRTHDAY EVER! tänk att vara blair för en dag! bara jag hade en riktigt chuck! ååååhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback