fint

idag på svenskan skulle vi skriva minst en fin och bra sak om varandra, sedan fick vi tillbaka pappret och kunde läsa vad andra tycker om oss.
jag är:
jättesöt
glad
gullig
söt som socker
fan bäst
bäst i världen
sötnos
social
snäll
och sedan är det en finis som gillar mig mer och mer. tänk vad fint va, ju mer och mer den personer lär känna mig desto mer gillar den mig. fint!
och den här "HAHA, håkan h-ström älskare! (snäll också)" alla i min klass typ hatar håkan, men dom gillar mig ändå!

jag tycker sånt här är så himmla kul! tycker man ska göra det varje evigaste dag. alla blir så himmla glada.
förra året gjorde vi också det här och då var det någon som tyckte jag var retro och vintage! tänk vad fint va!

MER KÄRLEK TILL FOLKET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback