too cool for school

jag har inte haft ett riktigt prov på jag vet inte hur länge nu. livet på estet är som en jävla dans på rosor! tack gode gud för det. men på torsdag har vi svenska prov.
uschbläblablauschfanfanORKARINTE känner jag direkt.
jag ätit mackor, läst nyaste solo, målat naglarna, läst tusen oviktiga bloggar. allt för att undvika böckerna. jag är verkligen ingen diciplinerad människa.
jag tror mitt kall är att sitta på en liten rosa balkong kedjeröka och bara filosofera, varannan månad hade jag åkt ut till ugandas djunglar till gorillorna. det är något med dom varelserna som gör att jag får sockerdricka i magen. dom är så vackra. tänk på skol återträffen - "någon som hört något från emma?" "nej, hon är helt okontaktbar" "ja, hon lever ju bland bergsgorillor i uganda" "jaha men det var ju...annorlunda" "men det var ju sådär, man visste ju inte riktigt vad man hade henne" "ja, visst har du rätt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback