hat-bok

en dag fick mina klasskamrater en ideé om att man borde göra en hat-bok. men vet ni! det behöver inte jag! på sätt och vis är bloggen mitt egna verbala boll plank som jag kan slänga hur mycket elaka saker som helst mot.

några saker jag hatar idag:
att jag måste ringa till min chef och jag HATAR att prata i telefon med folk jag inte känner.
att man blir helt kletig av babyolja, man blir inte mjuk, man blir kletig. äckligt.
att mitt lakan alltid glider ner från sängen. måste man limma fsat det eller något???
jenny humphrey. jahapp min syster är då tydligen på hennes sida i "vanessa-nate-jenny" dramat. min fråga är hur i helvete? jenny är det mest irriterande rollfiguren på teve/film på jävligt länge. omogen, navi, wannabee. skitunge! i nästa avsnitt är hon så elak mot vanessa att man vill döda henne. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Henke

Var jobbar du? : O

2009-03-02 @ 16:07:55
Postat av: Malin

ibland måste man dock följa sitt hjärta. Desutom gillar ju Nate Jenny, och inte Vanessa som omoget nog tar ett brev som han skickade till JENNY, inte till vanessa! synfel verkar hon cokså ha... (skaffa glasögon V)

Postat av: jag

huumm om jag minns rätt så var nate intresserad av vanessa först, innan han hade en affär med 40-åringen, därför blev vanessa ledsen och ville inte vara med honom längre, fast hon fortfarande gillade honom. sedan kom jenny in i bilden (av någon anledning) och kysste nate rakt framför vanessa. bra kompis eller hur?

vanessa har ingen rätt att ta jennys brev, men det var jenny som gjorde det största felet.

jag fattar allvrligt inte hur du FORTFARANDE kan stå på hennes sida?!

2009-03-02 @ 22:05:29
Postat av: a

whatever you said e, I'm with ya!

2009-03-04 @ 00:58:30
URL: http://filosofiskt.blogg.se/
Postat av: Jennie

men det är ju därför man gillar henne!

2009-03-04 @ 14:30:34
URL: http://jennie.ylvin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback