vilken skit vi har hamnat i

förbannad på livet. förbannad på kiruna. skulle skriva ett förbannad-sms till en kompis och kiruna fanns inte ens i ordlistan. ha-ha-ha-ha vilken ironi? eller kanske bara ödet. kan inte kiruna bara dö? jag är för arg för att ens gråta över vilken jävla skit jag har hamnat i. vilken.jävla.skit. jag lägger mig i koma tills vi åker till borlänge. tills jag tar mitt pick och pack och aldrig mer kommer tillbaka.
har träffat mirres storebror idag. han var mycket snyggare in real life. om ni undrar, han bor inte i kiruna. men varför skulle ni undra? kiruna-tjejer tycker att en i mängden är snygg. ni är så förutsägbara.
men det är ju klart, vilka betydliga människor kan stanna i den här skiten? svar: DUDUDUDUDUDU.
ha-ha-ha-ha


vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback