BS

så bara för att ens pappa verkligen kanske kan fixa jobb till en så får man inte säja det. va? jag.blir.så.trött. det här om att man inte ska tro att man är mer än någon annan. klart jag är det. bättre än alla. jag är visst något. jag är bäst i världen på allt! såklart! skulle ju vara konstigt om jag inte var det.
jag hatar dom jävlarna som säjer att jag är dryg, bortskämmd, brat, bitchig bara för att jag är självsäker. vad är det för fel med att tro på sig själv?
jag vet att det finns männsikor som är så osäkra på sig själv och inte tror att dom är något alls. till er säjer jag: ni kan klara av vad som jävla helst. världen är er! you are unstoppable. 

du ska ALLTID tro att du är något.
du ska ALLTID tro att du är mer än någon annan.
du ska ALLTID tro att du duger till något.
du ska ALLTID skratta åt dom.
du ska ALLTID tro att du är klokare än dom.
du ska ALLTID tror att någon bryr sig om dig.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tycker att man ska tycka att man själv är bäst i hela världen, men inte att man är bättre än någon annan :)

2009-06-18 @ 00:12:04
Postat av: Anonym

du har så rätt så rätt.. finns alldeles tillräckligt med osäkra människor i den här världen , men vad din pappa menade var säkert att han inte ska få nå skit för att han kanske kan fixa ett jobb åt dig ?

2009-06-18 @ 06:44:46
Postat av: kim

fint emma :)

Postat av: Gammla Faster

Hej!

De är ju jätte bra att du tror på dig själv de ska man ju göra, och ett bra självförtroende är ju bra att ha.

Kram på dig



2009-06-19 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback