you said hey hey ho you know this is the way to go

idag har jag:
modellat. passade mig som handen i handsken kan man säja!
tappat bort min ring. (fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan)
målat av ett äpple.
köpt nya jeans. hello lovers! för nått år sedan gick mina perfekta svarta jeans sönder. sedan dess har jag letat efter ett par ersättare och nu tror jag att jag funnit dom. gladgladglad.
ätit chokladbolls smet.
tittat på the city. olivia is such a biaaatch. love it!!!!
frusit sönder i skinnjacka. not my greates idea. det är trots allt vinter...
disskuterat /rakning/epilering/vaxning med några klasskamrater.
gjort två söta teckningar och gav till två kompisar. dom blev så glada! älskar att ge bort saker utan anledning. testa ni också! mitt finaste knep är att rulla upp klubbpinnen och skriva små meddelanden innut i och ge bort, det garanterar ett stort leende på den andra läppar.
hjälpt en klasskamrat att handla godis till hennes morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback