underbara fredag11111

om några dagar fyller kimmis år så idag fikade vi! två helt underbara tårtor. gud vad jag älskar att fika. det är mitt stora intresse i livet. mamma, när jag blir stor ska jag bli världsmästare i att fika. mummsigt. hoppas till gud att jag inte går upp i vikt tillslut, det har ju gått bra hittills så! lucky me! om turen vänder tar jag självmord. för vad vore livet utan fika så säj.

p.s till er som kanske undrat: varför nämner bruden gud så ofta? jepp, jag är troende. inga frågor på det. jag går inte i kyrkan och jag svär men jag tror helt klart på gud. jepp, så ligger det till.

p.s2 haha, självklart var det bara bullshit att blondinbellas blogg skulle läggas ner idag. vad var det jag sa!? världen är full av bitter fittor som vill göra livet surt för henne. go fuck yourself säjer vi till dom.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lotta

det finns verkligen inget bättre än att fika :) jag ska viga mitt liv åt det. angående the-gain-weight-issue så hade marilyn monroe faktiskt strl 42. och man vill ju inte vara sämre? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback