OH NO HE DIDN'T

igår vid midnatt var det ett helt program tillängnat pete d. men vet ni? fytusan vad jag ångrar att jag såg det. jag vill ha kvar den fina och oförstörda (eller oförstörd och oförstörd) bilden av honom.
jag vill inte veta att knarket gjort så han pratar helt segt och konstigt. gjort honom helt ryckig och förvirrad. och varförvarförvarför målar han tavlor i blod? det enda som snurrade i mitt huvud efteråt var hur i helvete får han tag i så mycket blod? sitter han och skär sig själv i en glasskål? slaktar han någon av kattungarna som springer omkring i hans hus? jag vill nog inte veta. jag vill nog verkligen inte veta.
sedan tänkte jag hur stod kate moss ut med detta vrak i flera år? svaret var så så enkelt. hon vågade helt enkelt inte lämna honom, denna förvirrade människa ensam. bara när jag tänker på honom helt själv i det stora huset. vad som helt kan ju hända honom. LIVSFARLIGT. helt LIVSFARLIGT. åh lilla pete! vem tar hand om dig människa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback