>>>>>>>

rotade runt i garderoben (ehum, golvet) och hittade huumm, var det förra årets? skinnkjol. då för tiden satt storlek 34 som en smäck. nu är det bara att inse den bittra sanningen. måste ha dragkedjan öppen i ryggen. äh. det funkar väll det med. hatar när kläder blir för småa! idag berättade jag den tårdrypande historien om mina perfekta jeans som gick sönder för ett par år sedan. då och då brukar jag ta fram dom. känna lite på dom, lukta lite på dom, viska vackra ord till dom. kommer ihåg att jag så förtvivlat försökte laga hålen men dom blev bara större och större och STÖRRE. traumatisk upplevelse. låt oss för guds skull hoppas att det inte kommer hända min kära skinnkjol. åtminstone inte dom närmsta åren. får skriva upp att jag endats får använda den vid högtidliga tillfällen. som typ imorgon! för då ska jag troligtvis modella igen. mihihih. who are swedens next top model? ME ME ME. nu ska jag fixa mina naglar samt överväga om jag trots allt ska se det sista gossip girl avsnittet. nästa sänds faktiskt först i MARS. den stora frågan är ju om jag kan överleva ända tills mars utan mina älsklingar chuck&blair. don't f-ing think so. appropå, eller appopå och appropå, tårdrypande, vi var på bio och såg benjamin buttons otroliga liv, det enda jag har att säja är: se aldrig såna filmer på bio. jag har lyckligtvis lyckats undvika hemskt sorgliga filmer på bio men det här är då undantaget. fan.fan.fan. om ni var där och hörde några snyftningar så var det jag! förlåt. det var nära att jag bröt ihop totalt. men det lyckades jag undvika genom att upprepa dessa ord innuti mitt huvud: andas emma, andas emma, andas emma. puh! ah, lite såhär kan det bli när jag väl öppnar munnen. kan.inte.sluta. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är utmanad, kolla min blogg så får du se vad du ska göra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback