the perfect life

bor på ett ställe vid vattnet där det alltid är sommar


som är inrett såhär


där skuttar jag runt i jeansshorts

eller klänningar i dom här färgnyanserna

har en jävligt stor och lyxig skosamling

fast jag mest går omkring barfota eller i tygskor

om dagarna skriver jag brinnande ord på min skrivmaskin

läser mängder av böcker

badar

bakar sånt här gott

och hänger med fina vänner

för lite storstadspuls åker jag till min lägenhet här


där är det alltid fest!
Tumblr_kshqw6bfyz1qzrk5xo1_500_large_large
05201wusaoutubro2002phf_large
i juni, juli är det dags för några festivaler där fina band spelar

såhär ser min kille ut när han shoppar presenter till mig

vi brukar titta på solnedgången tillsammans

pussas


busa


och segla ut på havet

varje kväll spelar han piano för mig

ibland hoppar våra busiga kattungar upp på pianot

och när vi gifter oss ser det ut såhär



någont sånt ja!
xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint, Emma! Helst det där med Johnny Depp...

Mamma

2009-12-23 @ 11:20:14
Postat av: Mimmi

Åh vad fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback