NICKE NYFIKEN

Är det bara jag eller är överraskningar ganska jobbiga? Liksom, tänk så är det en dålig överraskning, tänk om man blir besviken och bara "vafan är det här"? Och så har någon annan planerat och funderat och trixat och fixat med den här himla överraskningen som blir värsta besvikelsen? Asjobbigt! Och då måste man låtsas - det värsta av allt - att man tycker om det. Jag bara klarar det inte! Att ljuga någon rakt upp i ansiktet och säja hur mycket man älskar det. Med detta sagt, igår berättade mamma att jag ska få en jättebra julklapp, kanske tillochmed den bästa någonsin (?) det är dock ingenting dyrt och ingenting jag önskat mig, men lite roligt sådär. Jag dör av ångest! Förra året faktiskt tjuvtittade jag på några paket för att jag inte klarade ångesten av att inte veta.
Ni vet när folk säjer "det du inte vet skadar dig inte"? Precis tvärtom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähähää,du,inte tjuvkika inte!!Och jag VET att du kommer bli barnsligt glad över den julklappen som vi köpte igår!

Mamma

2009-12-17 @ 19:38:17
Postat av: matilda

Jag tycker det är jobbig att få saker så ska man se så där glad ut. alltså fast man blir jätte glad så är det så svårt att utstråla den där glädjen som man förväntar sig att dem vill se och blir man besviken och ska ändå sitta där och stråla som en sol. sjukt jobbigt ja.

Postat av: Lotta

överraskningar är verkligen överskattade.

2009-12-17 @ 23:47:53
URL: http://rebelsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback