i know these habits hurt important parts of you

Jag vill inte sova. Visste ni att man sover bort en tredjedel av sitt liv? Alltså ungefär 30 år. Det är mycket det.
Undra hur många chipspåsar man hade hunnit äta på den tiden? Typ flera hundratusen vafan. Säkert. Undra hur många män man skulle hinna kyssa för att inse att dom aldrig kommer bli Jakie boy eller Seth Cohen? Reality bites! (finns också en film som heter så)
Iallafall, hatar att sova. Eller jag älskar det också. Ni fattar. Jag hatar sjävla grejen men älskar känslan att vara pigg och nyvaken. När jag blir stor ska jag uppfinna en maskin. Man går in i den, sitter där i kanske 5 minuter och vipps så är man lika pigg som efter att ha sovit 11 timmar. Lätt som en plätt att jag hade fått nobelpriset. Gött det hade varit att bara showa off till mina klasskamrater som har mvg i allt (no hard feelings!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback