"i can’t believe how you looked at me with your james dean glossy eyes in your tight jeans with your long hair and your cigarette stained lies"

det här mina damer och herrar kan mycket väl vara lady gaga's bästa låt!
den påminner mig väldigt mycket om någonting som jag inte riktigt vet vad det är. älskare iallfall. ÄLSKARE!


p.s kan ha överreagerat lite i tidigare inlägg. inte för att jag har pms eller så utan för att jag kan (oftast, hela tiden, typ varje dag) var pinsamt ytlig och petig med hur jag ser ut, även om det...hehe...kanske inte märks alla gånger. men då vet ni. om ni ser mig imorron och tänker "jävla hon måste haft så bråttom imorse att hon inte såg vad nog slängde på sig" ja, då vet ni. allt är planerat. jepp. njää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback