love will tear us apart

ibland brukar jag fundera över alla vänner man haft. alla vänner man känt.
hur man slutade ringa. hur man slutade undra vad den andra verkligen gjorde igår kväll. hur man gled ifrån varandra. hur man tappade bort varandra.
hur man så gärna, gärna vill att det ska vara som förut. tänker "du och jag borde träffas någon dag." men när man träffas har man ingenting att säja. för man känner inte varandra längre.
men man minns. kommer ihåg. hur man brukade skratta, förstå varandra, hur man kunde sitta där och bara vara tysta för att ingenting behövdes sägas. man minns. man kommer ihåg.
people change, life goes on osv.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag tycker det är så jobbigt att man inte kan ha alla bra samtidigt. varför kan man inte det liksom? alltid tar saker slut och även om det kommer nya bra så är det så trist att inte alla bra kan vara samtidigt. då skulle ju livet vara perfekt.

2009-08-08 @ 22:48:04
Postat av: Dessi

Hmmmmmm vet du att de kommer och går vnner hela livet, men dom som man har kvar trots, bråk, relationer, barn etc de är riktiga vänner, satsa på dom:)

2009-08-09 @ 13:43:40
Postat av: matilda

vad fint skrivet emma

Postat av: Gammla faster

Hej gumman!

Vänner kommer och går men minnena består, eller?

Jo kanske.

Men ibland händer det saker i livet,saker förändras, man hammnar i olika kriser endel vänner blir kvar andra försvinner.

Eller som jag bruka säga " man vet vilka som är ens vänner när man behöver dom som mäst" men ibland tappar man bort någon vän på vägen, jätte märkligt men så är det i livet en del vänner har man hela livet en del anndra en stund.

Det är inte antalet vänner som räknas utan riktiga vänner som räknas. Jag har hellre en god vän än 10 ytliga vänner.

Kram från en gammal vis faster

2009-08-10 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback