WHAT-WHAT-WHAT-?-?-?

idag hände världens läskigaste grej mig. som toppen på allt. när vi stod i matkön tog en kille tag i min nacke!!!! what the fuck liksom? jag trodde det var kim eller amanda som hade fått omänskligt långa armar och skulle busa lite med mig. nej nej nej. en helt främmande människa hugger tag i min nacke. dom tyckte det såg ut som han skulle strypa mig. vart fan är världen på väg? dagar som denna önskar jag att jag var lika kick-ass som juggebossarnas boss radovan. eller nått.

på två dagar har jag blivit rånad, fått artonårs-kris och blivit anfallen av en galen kille.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ang. rånet: du tjänade på det eftersom du fick 100 kr av din mamma



Ang. killen som petade dig i nacken: du har fint hår, klart att han ville peta på det! hellre fint hår och folk som rör vid det än fult hår som folk skyr som pesten, eller hur?



Ang. 18-års krisen: Du kommer kunna köpa cigaretter själv! Är inte det värt en hel del? Dessutom så kan du ju låtsas att du är sjutton! Du kan få låna mitt leg :)



Åh, vad jag är vis!

Postat av: jag

mandapanda: ja, jag har fint hår! okej om man vill betrakta det på avstånd men att känna på det är helt enkelt att gå för långt! det var sjukt obehagnligt.

angående det andra - visst har du lite rätt ;)

2009-04-25 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback