so-much-drama-i-can't-handle-IT

jag måste börja göra en utvärdering varje vecka över the hills! just to get it out off my system! okej!

hur sorligt var det inte när lauren och heidi "talade ut" på laurens överraskningsfest?!?! dom måste bli vänner, annars dör nog jag, dom måste!!! jag klarar inte ett till avsnitt med heidis ledsna och uppgivna hundögon.

hur crazy är inte audrina? hookar up med brody för att få justn-bobby tillbaka? WHAT? för det första: vill man ens ha tillbaka justn-bobby? svar: NEJ. för det andra: kommer hon inte ihåg att brody är laurens ex?? för det tredje: brody har en FLICKVÄN.

får stephanie jobb på peoples revolution enbart för att lauren jobbar där? KLART SOM FAN ATT HON FÅR.

ringer verkligen SPENCER till LAUREN och ber om URSÄKT??? jävlar-i-min-låda.

någon annan som tycker att lo ska få mer kamera-tid? hon är den enda som inte har huggit kniven i laurens rygg, är rolig och verkar vara en sån himmla fin vän.

och sist men absolut inte minst: kommer heidi och spencer gifta sig (skjut mig, snälla!) och kommer lauren att dyka upp på deras bröllop? det låter helt sinnessjukt i mina öron.

GUD VAD JAG ÄLSKAR THE HILLS. PUSSPUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback