there's a lot of things to do before you die

Här är en lista på några saker jag vill göra innan jag dör. Realistiska och orealistiska.

Sitta frontrow på en Marc Jacobs, Alexander Wang  och MiuMiu visning.
Hitta den perfekta hatten.
Skaffa en katt som heter Snövit.
Åka luftballong.
Se The Strokes live.
Rädda orangutanger (en kvinna från Danmark har startat en organisation som går ut på att rädda orangutangerna, har ni höra något finare?)
Skriva klart "Livet är så mycket mer ändå" och ge ut den som bok. Eller varför inte göra en filmatisering?
Lära mig franska.
Surfa.
Starta ett eget teve program som heter "Emma fixar."
Bo några år i Paris, New York samt Barcelona.
Skriva en minst lika fin låt som Hurricane Gilbert.
Köpa ett hus i Frankrike till mamma. 
Bli Sveriges första kvinnliga Statsminister.
Träffa en pojke som nästan bara har svarta kläder, älskar att segla och som sjunger fina låtar när jag ska somna.
Lära mig skejta.
Spendera hela min lön på kläder så jag måste leva på nudlar hela månaden.
Sova på en savann i Afrika.

Bland annat då. Vad vill ni göra innan ni dör?


Kommentarer
Postat av: Lars

jag vill inte göra något

2008-09-26 @ 17:36:26
Postat av: jag

lars: vilken jäkla tråkmåns du var lars

2008-09-26 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback