rött hår

När jag var liten hade jag verkligen rött hår, nu när jag har blivit äldre är mitt hår inte längre sådär jätterött, bara lite rödlätt. Jag funderar på att tona håret så det blir mer rött. Fast jag vill inte ha sådär röttrött, utan bara lite mer rött. Ja, ni förstår? 
Rött hår är nog det finaste som finns.

Jag tror jag vill ha ungefär den här nyansen som Lily Cole har.
Fast sedan kollade jag i spegeln och såg att jag ungefär redan har såhär.
 

Då tänkte jag att kanske lite mer såhär som Cintia Dicker?



Sedan kom jag på att Kate Walsh typ hade det perfekta röda håret, lite mörkare.


Mamma tycker jag är lik Julianne Moore. Visst är hennes hår fint!


Jag tror det lutar mer åt nyansen Cintia Dicker har.
Eller?
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Matilda pekkari

jag är jätte avis på dig emma som har så fint rött hår :) hade också velat ha så! försökte faktiskt engång få exakt den färgen du har men du kan ju fråga jens hur det slutade med det :p

2008-09-08 @ 15:39:26
Postat av: jag

matilda: vad glad jag blir :) haha, det ska jga nog gör någon gång!

2008-09-08 @ 16:07:20
Postat av: Lotta

Kate Walsh har finast nyans tycker jag :) du är faktiskt rätt lik Julianne Moore!

Postat av: Evelina

Jag tycker cintia Dickers nyans ;D det blir snyggt!

2008-09-09 @ 17:46:52
Postat av: jag

lotta och evelina: jag får helt klat fundera på det, men tack för era åsikter! :)

2008-09-09 @ 19:42:09
Postat av: Jennie

Emma våga dej på henna :) skulle bli superfint i ditt hår!

2008-09-14 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback