måndag

God förmiddag små älsklingar! Är hemma över en håltimme. Innan sommarlovet spenderade jag varje håltimme med att äta nudlar och lyssna på Air alternativt slösa pengar på onödiga saker. Tror jag ska fortsätta med de traditionerna. Fast idag är dock lillebror hemma så jag har inte huset för mig själv (det är alltid så skönt), måste väll laga lunch till honom nu när han är sjuk. Min lillebror kan faktiskt vara väldigt söt ibland. Och tänk att han fyller 11 år, det är liksom helt jäkla sjukt! Han kommer alltid vara max 7 år i mitt huvud.



Nu vill han ha C-vitamin också. Bäst att springa till köket innan han får ett av sina små utbrott. Mamma säjer att han är i en "känslig ålder". Haha, jahaja. Ha en bra måndag så länge så hörs vi sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback