lill lördag

Idag har jag faktiskt suttit övertid i skolan! Jepp! Jag och Kim och Josefin pratade bort våran filosofi lektion. Tänk att man kan ha så gulliga klasskamrater. Egentligen skulle vi börja med vårat grupparbete om "Är dödshjälp rätt eller fel?", ska nog bli väldigt intressant. Om vi bara kan hålla oss ifrån att prata bort hela lektioner. Nu har jag gjort klart mitt engelska arbete om M-J så då tänkte jag belöna mig själv med The Hills! Det var ju rätt mycket drama i senaste avsnittet. Jag tycker så synd om Heidi! Spencer håller verkligen tillbaka henne och verkar helt psykisktstörd! Har ni sett hur han tittar på henne med uppspärrade ögon? Iallafall, jag får ont i hjärtat när jag ser bilder på dom tillsammans för hon ser alltid så ledsen ut. Som om hon verkligen inte vill vara där men inte vågar lämna honom. Åh.


Kommentarer
Postat av: Malin

Spencer är läskig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback