hello stupid are you still surprised?

Kära dagbok när ska allt jävla (ursäkta) bullshit ta slut?

Sitter här med min coca-cola. Amanda gick precis hem. Vi gick på konsum och tröstslösade pengar efter allt jävla (ursäkta igen) bullshit. Vi köpte godis och chokladpudding. Gick till mig och pratade kärlek och drömmar.  Idag hade Mandis på sin hatt, hon var så söt. Tror inte att hon vill ge bort den vare sig pengar är inblandade eller inte. Suck, livet är hårt.


jag och min älskling. Puss.
Amanda är den som ger goda råd. Skrattar åt mina korkade citat. Är den klokaste jag vet. Är som en klippa när det blåser. För Amanda kan jag berätta allt utan att hon dömmer. Om hon försvinner dör jag. För vad hade man gjort utan bästa vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback