besatt

Jag är helt besatt av Rihannas nya lår Disturbia. Jag är verkligen helt besatt! Tror jag aldrig kännt ett sånt här stort behov (JAG MÅÅÅSTEEEE LYSSNAAAAAAAA!) av en låt någon gång och herregud varje vecka lyssnar jag sönder minnst en låt, men aldrig har jag varit så besatt som nu.

Det här är min favorit bit av låten, musik just då är helt jävla grym. Just när hon sjunger thief är hennes röst så skör och fin.
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep on inside you and consume you
A disease of the mind it can control you
I feel like a monster oohh


Jag tycker att Rihanna är jävligt cool. Den enda sjukt poplära amerikanska R'n'B/something sångerskan jag tycker det är okej att lyssna på och gilla. Och jag som annars får illamåndekänslor av R'n'B. Kommer ni ihåg när hon slog igenom typ 2005 och såg ut precis som vilken tjej som helst som man hittar på en strand på Barbados? Långt, lockigt hår och gyllen hud. Nu ser hon hur snygg ut som helt. Skitcool. Och jag hatar ordet "cool". Men vet inte hur man ska beskriva henne annars. Hon är bara jävla cool.
Jag vill också vara cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback