where were you while we were getting high?

Stava ditt namn utan några A: Emm.

har du ont någonstans just nu? Nej.

Är du singel? Ja.

Vad är ditt favoritnummer? Ingen aning.

Favoritfärg/färger? Svart. Och rosa! Fast absolut inte rosa på kläder måste jag tillägga.

Hatad färg/färger? Ingen.

Vad lyssnar du på just nu? Soundtracket från Juno.

Är du nöjd med ditt liv just nu? Sådär.

Vart önskar du att du var nu? I Luleå, duh! Annars kanske något fint som, London.

Vad borde du göra just nu? Jag borde inte göra något just nu. "Borde" tycker jag inte om. "Du borde klä dig såhär, du borde prata såhär, du borde göra såhär." Hemskt!

Kan du nå dina fötter med raka ben? Ohje.

Rakar du benen? Ja.

är du kär i någon? Nej.

Kan du skruva tungan? Ja.

Har du någonsin velat bli läkare? Ja.

Vad drack du senast? Vatten.

Vem pratade du senast telefon med? Minns inte.

Vem sms:ade dig senast, och vad stod det? Det var Emilia och hon skrev såhär "Var är du? :)"

Har du några tatueringar? isf vart? Nej, men det är så fint och jag vill ha minst en.

Har du rakt eller lockigt hår? Rakt.

Är du glad? Inte jätteglad just nu nej.

Är du piercad någonstans? isf vart? Öronen? Fast det är ashett med piercad tunga tycker jag.

Vad har du för planer för ikväll? Ungefär såhär: äta minst 20 kilo godis och chips och titta på Idol 2008. Sedan kan ju vad som helst hända.

Hatar du folk som ljuger? Om dom ljuger jättemycket och ofta.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Både och. Fast på senare dar (haha) har jag nog upptäckt charmen med mjuka killar.

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Brunhåriga.

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Kanske.

Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? Ja.

Har du någonsin varit helt förkrossad? Ja.

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen? Ja.

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Det är bra. Min mamma är bäst.

Tycker du om ditt liv? Ja, det gör jag väll.

Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mitt hår och mina ögon. Hela jag är nog ganska bra. Inget fel att tycka om sig själv hörrni!
.
Förlåter du eller glömmer du? Isåfall förlåter.

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar.

Har du någonsin masserat någon? Ja.

Vad är du rädd för? BLÄCKFISKAR. Jag får massa obehagliga rysningar så fort jag tänker på det. Mörker ibland. Spindlar.

Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja. People changes, life goes on osv.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Haha, ja...

Önskar du att du var kändis? Nej.

Önskar du att du var en av motsatt kön? Nej.

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Sorligt nog, ja ibland.

När grät du senast? Till senaste The Hills avsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback