söndagar som dom ska va

Hej hjärtan. Ligger i min säng med en cocacola och Phoneix's Alphabetical. Det är ett sånt där skivköp jag alltid kommer minnas, del för att jag längtat efter den sedan den kom ut 2004, dels för att det stog en så stilig herre i kassan som sa att jag gjorde ett mycket bra köp.
Denna dagen har jag inte hunnit med mycket alls, men det känns riktigt bra, alltså som sundays ska vara.
Jag har kollat reprisen på Idol och varit och handlat med A, hon skulle köpa bakis-godis till sin pappa.
Alldeles nyss såg jag denna
Klicka f�r att st�nga bilden  bild hos C och kom på att jag saknar mitt hår when it looked like that. Åh, dessa hårproblem. What to do? What would Carrie do? Som man också kan säja.
xoxo / En förvirrad Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback