ready..set..go!

Idag berättade Josefin skräckhistorier om deras hund som dog för att den var för fet. Den halkade ute och bröt benen. Kan ni tänka er något hemskare? Även Hanna hade skräckhistorier om överviktiga hundar. Hennes farmor/mormors hund var också hemskt överviktig. Så idag bestämmde jag att Charlie verkligen måste börja gå på en liten diet. Eftersom att jag helst inte ser att lilla pluttigull Charlie dör av fetma (fast jag tycker ju inte att han har gått upp så farligt i vikt men då sa Josefin att det är precis så det börjar!!!!!!) så börjar hans diet...nu! Lycka till älskling. Det kommer att bli en tuff tid framöver.

(Själv sitter jag här med en pizza. Dubbelmoral?)

Min älskade syster är i Luleå och ska se en föreställning med Björn Gustavsson. Hoppas dom får jättekul! Ha en bra helg allihopa. Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Jens

Förlåt för att jag skrattade mig igenom det här inlägget, jag var tvungen att läsa två gånger för att förstå allvaret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback