om hår och sånt

God dag cupcakes! Har ju helt glömt att berätta för er att jag tonat håret i veckan. Jag är så nöjd. Även om skillnaden är ganska liten så är det precis så jag som vill ha det. Funderar på att färga såhär. Den här färgan håller i ca. 6 veckor men jag vill ju ha såhär typ...alltid! Färgen är ungefär som jag hade när jag var liten. Klippte luggen förra veckan också, nu är mitt hår på topp! Mycket glad är jag. Pusspusspuss, ha en fin torsdag!


P.S Idag är den här 
stiliga herren med i Idol. Wanna get married i Vegas baby?
Lars Eriksson. Foto: Daniel Olsson/TV4
Är det inte bara ödet att hans favorit film är Sagan om ringen? Vi kan vara Sagan om ringen-nördar tillsammans Lars!!


Kommentarer
Postat av: Malin

sagan-om-ringen-nörd ;D

Postat av: Evelina

Åh, jag älskar Lars ;D

2008-10-02 @ 17:18:27
Postat av: Lotta

Åh vad söt han är! :)

2008-10-03 @ 13:18:22
URL: http://rebelsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback