matblogg here i come!

Har tänk på en sak mina älsklingar. Skulle det vara roligt om jag skrev lite om mat kanske? Jag tänkte att det skulle vara skitkul. Så here we go!

Det finns en sak inom mat och ätbara saker som jag älskar mer än allt annat. Guacamole dip! Det är så fruktansvärt gott att jag kan gå runt i flera dagar och bara fantisera om det. Till grönsaker, kött eller att bara äta rakt från burken. Men godast av allt är det såklart till lättsaltade chips. OH MY GOD. Ikväll ska vi äta tacos, jag går som på nålar när jag bara tänker på Guacamole dipen som står på köksbordet.
Är jag helt galen eller tycker ni också om det lika mycket som jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har prövat dippen, men den låg i kylskåpet i några månader. Det var helt enkelt ingen hit för mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback