stalker på coop

Idag såg jag den-där-killen. Jag sprang runt med våran vagn och försäkte hinna ifatt honom, jag spanade genom hyllorna och körde på min mamma i all hast. Jag tänkte på smidigast sätt att bara råka stöta in i honom mellan hyllorna, vad jag då skulle säja, om jag skulle le vackert och bara glida förbi eller stanna och verkligen säja hej och hur är det. Sedan tänkte jag varför vill jag ens träffa honom? Han är ju helt jävla dum i huvudet, ändå sprang jag runt som en idiot. Fyfan vad pinsamtpinsamtpinsamtpinsamtpinsamt. Tur att ingen förstod vad jag höll på med. Jag måste ha verkat som en galning. Åh. Men jag såg att han såg mig. Åh. Undra om han också spanade genom hyllor och välte saker omkring sig? Säkert inte. Fyfan vad pinsamtpinsamtpinsamtpinsamtpinsamt.

Idag har jag (läs:mamma) köpt Sex and the City filmen. Grr. 179.00 kronor på Coop babes!

Kommentarer
Postat av: syster

hahah :) du emma, du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback