reptilia

Det är här är bästa låten nummer 3 och bästa video i världen tycker jag. Reptilia med The Strokes. Världens bästa band. Älskar dom. Kolla iallafall på videon. Den är svinsnygg. Julian är galet snygg där. Allt är galet snyggt i den videon. Jag tror tillochmed att någon asful hade blivit jättesöt i den videon bara för att liksom. En crackho brud hade sett ut som en prinsessa med vågit, glänsande hår och en förstörd hemmafru med 66 barn och spyiga kläder hade sett ut som Bree van de Camp.

Som ni märker har jag utvecklat ett sjukt beteende till Youtube.com. Men jag har kommit på att där hittar man allt! Jepp, man hittar precis allt där. Är det inte smidigt?
http://youtube.com/watch?v=LFSYf-sgBIw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback