promise no love is like our love

Igår efter jag städat var jag på g. Jag var på g som fan. Och jag hade inget att ha på mig följande dag. Så jag trixade fram en kjol!  

1. Jag tog fram en gammal trasa från garderoben.
2. Klippte av armarna och lite av "överdelen".
3. Sedan tänkte jag "huuumm, hur ska det här gå när jag inte har någon symaskin som fungerar?" Sedan fick jag en ideé och tänkte "aha!"
5. (Och det här kan vara svårt att förklara..) satt en litet gammal skärp i midjan och drog över kjolen och fixade med längde litegrann.
6. Och vipps så hade jag en ny kjol! Svart, kort och lite vippig och ganska hög i midjan och såklart väldigt söt.

Bild får ni när jag har tid. Puss.


Kommentarer
Postat av: haschtomtarna

man kan göra städningen rolig;) kontakta oss för mer info

Postat av: Jennie

fiffigt Emma!

2008-05-13 @ 12:04:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback