dreaming of paris

Hej fina. Under dom senaste dagarna har jag blivit helt besatt av Sébastien Tellier. (http://youtube.com/watch?v=Qsk8QQj5Nrc) Jag vill gifta mig med honom. Jag älskar allting som kommer från Frankrike. Någon gång under mitt liv ska jag bo där. På en liten gata i Paris. På en smutsig liten balkong, med små rosa blomkrukor och korgstolar ska jag sitta med en söt pojke och bara njuta av livet. Sedan ska vi gå till en rökig klubb och möta upp våra vänner och bara dansadansadansa. Åh.


Forever journey on golden avenues, I drift in your eyes since I love you

Nu ska jag äta middag med en vän. Pusspuss och peace.

Kommentarer
Postat av: Jennie

ojoj va förälskad jag vart i denna underbara låt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback