charmig delux

Lagomt när jag satt och åt lunch (youghurt,varmmacka,ägg) var det Ellen Degeneres show på tv. Och gissa vem som var gäst i dagens program? Just det, Barack Obama. Och han dansade. Ja, jag satt nästan tomat och ost och bröd i halsen. Dansdansdans. Det var fint och väldigt charmig. Det finaste jag vet är personer som kan bjuda på sig själv och har det där extra. Charm. Mina kompisar brukar alltid säja att jag gillar/blir attraherad av så konstiga killar. Men jag tycker inte att det viktiga är utseendet, om man har glimten i ögat och det där speciella (kanske en gitarr i handen? eller tatuering i nacken?), det där man inte kan sätta fingret på direkt räcker det för mig. Jag föredrar en mystisk, annorlunda pojke än den där skitsnygga killen. Och jag lovar att Barack Obama var en mystisk och annorlunda pojke när han var liten. En sån som man bara ser har något extra bra. Det är därför han borde bli USA's president.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha Emma, tänker du på musse killen från es teatern?

Postat av: jag

jenniebennie: kanske litegrann, mmm han hade väll tatuering i nacken? :) vill du veta en grej? jag träffade faktiskt honom på fest förra veckan, han var inte mycket att hänga i julgran dock

2008-05-07 @ 17:43:25
Postat av: syster

Häng en annan pojke i jul granen ;)

2008-05-07 @ 19:47:04
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback