THE dirty dancer is dying

OHFUCK. Min förälskelse från tidigt 2000-tal (borde varit sent 80-tal) är döend. Jepp, life's a bitch bokstavligt talat.

image483

Annars har jag pajat mitt knä, vet inte riktigt vad som hände i lördags. Ramlade/slog in benet i en dörr. Ont gjorde det iallafall. På söndagen vaknade jag med ett blått/rött knä i storleken M. OHJA. Life's a bitch bokstavligt talat.

Våran dator är knäpp, för ljudet fungerar inte. Jag BEHÖVER musik. Och pappa är i Stockholm. Det här kommer bli en hård vecka. Jag som behövde lite flashback med hjälp av Panic! at the disco. Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror jag också dör utan ljud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback