summer lovin'

Nu har jag äntligen sommarlov. Det ska bli så skönt. För ett år sedan satt vi bakis och trötta i våran gamla gympasal och grät till filmen våra lärare gjort till oss. Det känns som att det var så jävla länge sen, så mycket kan förändras på ett år. Till det bättre. Jag fick verkligen dom betygen jag förtjänar i Engelska och Fotografiskbild. Söta lärare båda två. (De flesta tjejer tycker nog att våran Engelskalärare är dreggel snygg.) Synd bara att vi byter mentor till hösten. På söndag bärjar jag jobba och om lite mindre än 2 veckor åker vi till Borlänge. Mjau. Idag ska jag bara mysa med några vänner och vara glad över sommaren, trots vädret idag, regn och 6 grader, what's up with that? Aja, puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback