ICE, ICE baby!

Söndag. Jag tror jag hittade min själsfrände idag. En 10 årig flicka. Hon är fan den nya Emma. Gott folk den nya Emma. Hon sa tillochmed fina saker som "du är den knäppa av oss" VA, FASIKEN SÄJER DU UNGEJÄVEL tänkte jag. Erik skrattade och sa "jag håller med." Sedan när vi skulle äta glass satt hon på min mage och jag trodde jag skulle dö.
Det hela påminde mig om fredagens bravader i någons bil. Camilla satt underst, Jocke på hennes ansikte och jag på Jocke. Den enda jag såg när jag kollade bak var Camillas ihop tryckta ansikte och hennes hesa, crack/ice skratt och jag höll fan på att kissa på mig där. Sedan hörde jag bara Jocke "fan ska jag svänga här eller?"
"VA, FAN ÄR DET DU SOM KÖR?!"
Sedan såg jag att chaffören hade för lite plats och inte kunde styra. "OOOH GOD" tänkte jag och skrek lite, nu dör vi! Men inte fan gjorde vi det. Vi fixar biffen. Emma fixar biffen.

Annars tror jag inte att jag är så lämpad att jobba med barn. Jag svärde hela tiden och den-nya-Emmas lillasyrra sa till mig på skarpen. 2 veckor och 5 days to go. + 4 dagar ledigt! I'm not orking. Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback