svammel

Hej snyggingar. Kollade precis på film med två kompisar. Vi såg Hip Hip Hora. Åh, vad jag älskar såna där fjantiga filmer. Dom är nog det bästa som finns! Har ni sett 10 orsaker att hata dig? UNDERBAR. Den är så kul. Men nu är jag jätteuttråkad och jag blir jävligt rastlös fort så jag håller på att gå i taket. Det är nog det dåliga med mig, att jag aldrig kan sitta still. Fast det är nog bra också. Allt dåligt är ju bra egentligen. Om man kan göra det till något bra. och det kan ju jag för det mesta. Emma fixar biffen. Mest av allt vill jag nog bara tillbaka till Borlänge och dansa till Timo. Det var så underbart. Han var så underbar. Och varför är det så att dom flesta ser så mycket bättre ut i verkligeheten? Bara en tanke! Tillexempel Mr. Timo. Han var ju sjukt snygg alltså. Nej, nu får jag ta tag i det här. Varför ska man bara vänta på att något roligt ska hända, när man själv kan få det att inträffa? Just det! PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback