jag är inte i himmlen längre

Jag kan bara inte ta sånt här. Igår fick jag ett email av forever21 om att jag var tvungen att bekräfta min order innan den kan skickas iväg. Att jag måste ringa till USA, hej telefonräkning! (Och tänk på att jag bara är 17 och aldrig vare sig aldrig har ringt till USA eller pratat i telefon med en helt främmande människa på ett annat språk, så tyck synd om mig.) Så idag har jag suttit med telefonen mot örat och ringt och ringt. Efter ett tag när jag tittade runt på hemsidan såg jag att det var ett annat nummer för kunder som inte bor i USA eller Kanada. Så jag ringde dit, inget svar självklart. Så jag skickade ett email istället. När jag kände att nu jävlar orkar jag inte slå det där nummret igen googlade jag för att se om någon varit med om liknande, och självklart var det så! 
Nu tänker jag såhär: vad är det här för jävla skit?
Pengarna har redan dragits och om kläderna inte kommer får jag väll glömma mina små rosa drömmar i den söta kjolen.
Snyft. S n y f t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback