du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va

Jag är ju en sånhär tjej som avskyr överhypade grejer. Typ Jag är en vampyr. Och vad tror ni jag sitter här och lyssnar på nu? Just det. När alla bara snackade om den för nån månad sen tänkte "JAG skaaa faaan inte bliii som ALLLA ANDRAAAAA, jag tänker inte lyssna på Markus Krunegååååård!" Den är ju sjukt bra. Varför stod jag emot?

HahahahHAhahahAHHhahhah. Ah, så Emma.

P.S
Nagellacket från Depend (som jag bloggade om för ett tag sen) sög. När jag haft det någon dag märkte jag att det var lite mer GRIS än vad jag märkt tidigare. Jakten på det perfekta rosa nagellacket fortsätter. Nu testar jag Freshy från Mavala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback