det här med rubriker är lite svårt ibland, när det inte handlar om något speciellt sådär


smoking kills jag vet men det ser ju onekligen snyggt ut på bild. visst?

en sak som också är beroendeframkallande är soundtracket till twilight, det är sjuktbra.
och ja! jag har sett twilight, varför har jag då inte talat om det för er, jo för att jag blev lite besviken. den var ju såklart bra men böcker är alltid bättre. fast jag älskar scenen när edward har kört henne till skolan och dom kliver ut ur bilen och alla stirrar.
bella: everybody's staring
edward: not that guy, oh wait, he looked
and edward looks superduper sexy with solglasögon!

eyes on fire - blue foundation

en annan sak som också är beroendeframkallande är svart kaffe. jag är på min andra kopp på en timme.

nu måste jag skriva på mitt filosofi arbete. MÅSTE! MÅSTE!!!!!!!! xxxooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback