jag kan känna ditt hjärta flyga, det fladdrar som kolibri vingar

När jag känner mig nöjd, har upplevt världen och varit med om galna grejer ska jag flytta till Abisko. Jag ska ligga på ett stenblock, känna vinden i håret och solen i ögonen. Måla av himlen i akvarell, bara andas och vara med någon jag älskar. Då tror jag att allt kommer kännas lika lätt som en liten fjäder.
Senaste gången jag var i Abisko fick jag någon slags uppenbarelse. När jag och en klasskamrat satt med fötterna dinglades över vattnet kände jag bara att just här måste jag få leva någon gång, den här platsen är min.

Visst är det vackert?




På natten har man tid att tänka på sådant här.
Jag önskar att det ska vara natt hela tiden, man tänker så mycket klarare då.

Jag sitter här bland massa kuddar och äter choklad. Nu väntar två alldeles nya The City avsnitt på mig. Lovar att skriva om det sen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback