SNOWYFRIDAY

Hej älsklingar. Sitter här på lektion, vi ska vektorisera, jag har ingen som helst susning om vad det innebär så istället läser jag lite bloggar och tjuvkikar på andras bilder! Jag säjer bara thank god it's friday. Idag ska jag kolla idol finalen med mami och inget mer. 

Sedan vill jag bara skriva att jag har världens bästa och underbaraste syster! Vet ni vad hon har köpt till mig i julklapp!? Fortsättningen på Om jag kunde drömma. Jag vill söka igenom hennes rum och läsa den i smyg innan jag får den i paket på julafton! Fast det kommer jag ju såklart inte att göra, fast det känns jävligt lockande. Jag är helt besatt av den, tänker på den hela tiden, förstår inte vad det är som hänt med mig. Snart ringer jag polisen, FBI, CSI och ber dom dra boken ur mina händer så jag inte läser den en fjärde gång! 

MASSA PUSSAR TILL DIG UNDERBARA SYSTER! 

Den här bruden är värd minst tretusenmiljadertrettiotusentriljarderbillionertrehundratjugotusenfemtiomiljonertriljornermiljarder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback