TUESDAY

Idag går jag runt med en glad känsla i bröstet. Det är någonting med att vakna när det fortfarande är mörkt ute, det är någonting med att sova med julstjärnan tänd. Rofyllt och tryggt. Det är december, min favorit månad under vintern.


Dagens bild:

Dagens modell: Lara Stone.

Dagens "I-always-knew-she-was-a-real-bitch":
Serena i Gossip Girl. Stealing the tunder from Queen B. Hur vågar hon!?
Dagens köpa: Spetsstrumbyxor.
Dagens bittra sanning: Om du ska dress to impress vintertid kommer du frysa your sorry little as off.
Dagens barnförbjudna: Igår pratade Filip&Fredrik om vem dom tror är bäst i sängen av svenska kändisar. Vem tror ni? Jag tror såhär:
1. Jonas Hassen Khemiri

2. Timbuktu
3.  Zlatan
Dagens lunch: Omelett som vanligt!
Dagens låt: Tro och tvivel - Håkan Hellström
"Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför
natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö
Adjö..."

Dagens sötaste som kommer att få ditt hjärta att smälta: Denna alldeles fantastiska lilla saga Försvunna Fräknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback